Xerrada “Sagrera, quins vestits t’agraden?”
180314
El proper dimarts 25 de març de 2014 a les 18.00 farem una conferència a la Nau Ivanow sobre el barri de la Sagrera.
La xerrada s’engloba en el marc del projecte educatiu “La Sagrera. Una Altra Mirada” desenvolupat per “Altres mirades” i que pretén estimular el coneixement de l’entorn més proper, en aquest cas del barri de la Sagrera, mitjançant la recerca històrica a través de material fotogràfic i de la capacitat creativa.
Dintre d’aquest projecte la nostra conferència, que dur per títol “Sagrera, quins vestits t’agraden?“, desenvoluparà, de manera oral i gràfica, un recorregut per l’evolució i les transformacions del barri de La Sagrera al llarg de la història.
Posted by el globus vermell
Filed in Sin categoría ·Etiquetas: "el globus vermell", activitats, arquitectura, barcelona, conferències, fotografia, història, la sagrera, nau ivanow